zaterdag 27 februari 2010

Valentijn

 

Dit is een heel recent beeldje (februari 2010).
Het doet in eerste opzicht denken aan een hart
of twee in elkaar gewerkte harten.
Het is rond Valentijnsdag gemaakt en een van
mijn beeldhouwcollega's noemde het spontaan:
"Valentijn" en ik ben hem gevolgd. Bedankt Jef.
Het materiaal is: Chinese Speksteen.
Afwerking: Hoogglanzend gepolijst.
Afmetingen: +/- 28x20x12 cm (incl. sokkel).
Prijs: niet meer beschikbaar

Valentine
This little statue is a very recent work(February 2010).
It
appears to be a heart or two interwoven hearts.
It was made around Valentine's Day. One of
my fellow sculptors spontaneously called it
"Valentine" and
now so do I. Thanks Jef.
The material is: Chinese Soapstone.
Finish: Highly polished.
Size: + / - 28x20x12 cm (including base).
Price: not available

1 opmerking:

  1. Hallo Rein.

    Ik heb naar je site gekeken,en vindt het mooi.
    Ik heb een tijdje geleden je ecpositie gezien, van je beelde.En vindt het knap dat je zo iets kan maken.
    Dat wou ik even laten weten, dat ik het mooi vindt.
    Groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen